Vi tilbyr Support på det meste innen IT

La de ansatte få en problemfri hverdag hvor de kan jobbe effektivt med Runtime All-inklusiv Support.
agsdi-hand-watch

Rask responstid

Personlig service

Ingen binding

agsdi-income

Forutsigbare kostnader

Hva betyr det å ha Support fra Runtime?

Med support fra Runtime trenger du aldri å bekymre deg for IT-utfordringer.

R

Lokalt oppmøte etter avtale

Vi er lokalisert i Oslo sentrum og har kort reisevei når behovet oppstår.

R

Faste konsulenter

Dere får tilgang til en fast konsulent, som kjenner løsningen hos dere, slik at hjelpen blir effektiv.

R

Rask support

Dere er sikret bistand etter gjeldene tider definert i avtalen. Vi kan også, hvis ønskelig, fjernstyre enheter, slik at responstiden blir lavest mulig, og man unngår unødvendig reisetid

R

Sikkerhet og rutiner

Runtime følger kjente bransjestandarder

Dersom du ikke har behov for en supportpakke, kan du ringe oss ved behov mot en fast timespris på 1 085 kr.

TJENESTER RT STANDARD
Support til Office 365, Windows operativsystem og mulighet for besøk fra en av våre konsulenter
Remote support check
Onsite support

per time

Inventaroversikt og helsestatus check

Patching og oppdateringer

check

Hardware, installasjon, 3. partsprogramvare

per time

Opplæring

per time

Windows support check
Office 365 Pluss supportpakke check
Responstidgaranti 4t
Support mellom kl. 08-16 check
Utvidet support kl. 16-20 og helg Etter avtale
Pris

Fra kr 290 per ansatt

Runtime har en nærhet til kundene sine som gjør at vi føler oss veldig trygge.
Vi vet at de alltid stiller opp dersom noe uforutsett skjer.

Anne Kirsti Melhus

Administrerende direktør i Oslo Produksjon & Tjenester
AS

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Må jeg tegne supportavtale for alle brukere, eller bare noen?
Vår All-inklusiv supportpakke er priset per bruker, så du kan velge hvor mange brukere (ansatte) du ønsker skal ha All-inklusiv support.
Jeg har ikke behov for en All-inklusiv supportpakke, men kan jeg likevel få support?
Så klart! Dersom du ikke har behov for en All-inklusiv supportpakke kan du ringe oss ved behov til en fast timespris på 1 085 kr.
Kan Runtime være mitt eneste kontaktpunkt?
Ja, det kan vi. Vi finner ut du trenger og vite og hjelper deg med alle systemer enten det er Visma, Microsoft, server osv. Dersom vi ikke kan hjelpe deg å rette feilen videresender vi deg til noen som kan hjelpe.
Hva hvis systemene mine går ned på ettermiddag, i helgen og/eller i ferier?
Dersom du tegner en all-inklusiv supportavtale, vil vi stå til din disposisjon også helger og kvelder.
Kan jeg få hjelp på alle typer enheter?
Ja, vi hjelper deg både på PC, Mac, mobil, nettbrett, nettverkskomponenter, server, printer etc

Ta kontakt med oss for å komme i gang med en supportavtale som passer deg!

Telefonnummer

+47 23 23 75 80

E-post

runtime@runtime.no

Kontakt

Tullins gate 2, 0166 Oslo
Postboks 6672, St.Olavs Plass
​0129 Oslo

Telefon: 23 23 75 80
E-post: runtime@runtime.no

© 2019 Runtime AS.
Alle rettigheter reservert

Last ned PDF

Takk, her er din PDF