VI TILBYR SUPPORT PÅ DET MESTE INNEN IT

La de ansatte få en problemfri hverdag hvor de kan jobbe effektivt med Runtime All-inklusiv Support.

Rask responstid

Personlig service

Ingen binding

Forutsigbare kostnader

Hva betyr det å ha Support fra Runtime?

Med support fra Runtime trenger du aldri å bekymre deg for IT-utfordringer.

Lokalt oppmøte etter avtale

Vi er lokalisert i Oslo sentrum og har kort reisevei når behovet oppstår.

Faste konsulenter

Dere får tilgang til en fast konsulent, som kjenner løsningen hos dere, slik at hjelpen blir effektiv.

Rask support

Dere er sikret bistand etter gjeldene tider definert i avtalen. Vi kan også, hvis ønskelig, fjernstyre enheter, slik at responstiden blir lavest mulig, og man unngår unødvendig reisetid

Sikkerhet og rutiner

Runtime følger kjente bransjestandarder
Dersom du ikke har behov for en supportpakke, kan du ringe oss ved behov mot en fast timespris på 1 085 kr.
Tjenester
RT STANDARD
Support til Office 365, Windows operativsystem og mulighet for besøk fra en av våre konsulenter
Remote support
Onsite support
per time
Inventaroversikt og helsestatus
Patching og oppdateringer
Hardware, installasjon, 3. partsprogramvare
per time
Opplæring
per time
Windows support
Office 365 Pluss supportpakke
Responstidgaranti
4t
Support mellom kl. 08-16
Utvidet support kl. 16-20 og helg
Etter avtale
Pris

Fra kr 290 per ansatt

Runtime har en nærhet til kundene sine som gjør at vi føler oss veldig trygge.
Vi vet at de alltid stiller opp dersom noe uforutsett skjer.
Opt Manager
Anne Kirsti Melhus
Administrerende direktør i Oslo Produksjon & Tjenester AS
OPT

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Må jeg tegne supportavtale for alle brukere, eller bare noen?

Vår All-inklusiv supportpakke er priset per bruker, så du kan velge hvor mange brukere (ansatte) du ønsker skal ha All-inklusiv support.

Jeg har ikke behov for en All-inklusiv supportpakke, men kan jeg likevel få support?

Så klart! Dersom du ikke har behov for en All-inklusiv supportpakke kan du ringe oss ved behov til en fast timespris på 1 085 kr.

Kan Runtime være mitt eneste kontaktpunkt?

Ja, det kan vi. Vi finner ut du trenger og vite og hjelper deg med alle systemer enten det er Visma, Microsoft, server osv. Dersom vi ikke kan hjelpe deg å rette feilen videresender vi deg til noen som kan hjelpe.

Hva hvis systemene mine går ned på ettermiddag, i helgen og/eller i ferier?

Dersom du tegner en all-inklusiv supportavtale, vil vi stå til din disposisjon også helger og kvelder.

Kan jeg få hjelp på alle typer enheter?

Ja, vi hjelper deg både på PC, Mac, mobil, nettbrett, nettverkskomponenter, server, printer etc
Schweigaards gate 10
0185, Oslo
Telefon: 23 23 75 80
© 2020 Runtime AS.
Alle rettigheter reservert
Rintime Oslo
lockuserchart-barsclockcheckmark-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram